Публічний договір на надання побутових послуг

м. Київ, 25.10.2017 р Суб’єкт підприємницької діяльності ТОВ «Білошвейка», іменований надалі «Виконавець», що діє на підставі виписки з Єдиного Державного реєстру від 21.03.17, публікує ці Умови – публічна пропозиція (оферту) з надання послуг ремонту одягу та інших супутніх послуг (далі – Договір).

    Add a header to begin generating the table of contents

    1. Загальні положення

    1.1. Цей Договір відповідно до ст. 633 Цивільного кодексу України є публічною пропозицією (офертою) Виконавця на адресу фізичних та юридичних осіб, що містить істотні умови договору на надання і використання Послуг.

    1.2. Згідно ст. 642 Цивільного Кодексу України, в разі прийняття викладених нижче умов і оплати послуг, фізична або юридична особа, яка провадить акцепт цієї оферти, стає Замовником.

    1.3. З моменту здійснення акцепту вважається, що Замовник ознайомився і погодився з умовами цього Договору та відповідно до Цивільного Кодексу України вступає з Виконавцем в договірні відносини на умовах цього Договору.

    1.4. Обов’язки Виконавця обмежуються умовами цього Договору.

    1.5. Виконавець має право змінити або доповнити Договір в будь-який момент як з повідомленням Замовників, так і без нього (в залежності від серйозності змін). Чинна редакція завжди знаходиться на Сайті Виконавця.

    2. Поняття і визначення, що використовуються в умовах

    Поняття і визначення, що використовуються в Договорі, мають таке значення:

    2.1. ПОСЛУГИ – надані Виконавцем послуги. Повний список Послуг вказано на Сайті Виконавця.

    2.2. ЗАМОВНИК – фізична або юридична особа, яка вчинила акцепт цієї оферти відповідно до ст. 1 Договору.

    2.3. Сайт Виконавця – https://beloshveika.com.ua

    3. Предмет договору

    3.1. За даним Договором оферти Виконавець зобов’язується за завданням Замовника надати послуги, зазначені в п. 2.1. цього Договору, а Замовник зобов’язується оплатити ці послуги.

    3.2. Орієнтовний термін виконання робіт зазначений в замовленні-наряді, підписаному Замовником. Термін виконання замовлення може бути встановлений індивідуально за домовленістю між Виконавцем і Замовником. Виконавець може змінити термін виконання замовлення, якщо виникла технологічна необхідність. 

    3.3. Вартість послуг визначається на підставі чинного прейскуранта, опублікованого на сайті https://beloshveika.com.ua Ціни можуть відрізнятися від прейскуранта за домовленістю між Виконавцем і Замовником.

    4. Права і обов'язки сторін

    4.1.Виконавець зобов’язаний негайно попередити Замовника і до отримання від нього вказівок призупинити виконання роботи (надання послуги) при виявленні: – непридатності або недоброякісності, переданих Замовником виробів; – можливих несприятливих для Замовника наслідків виконання його вказівок про спосіб виконання роботи (надання послуги); – інших незалежних від Виконавця обставин, які загрожують придатності або міцності результатів виконуваної роботи або створюють неможливість її завершення в строк.

    4.2. Виконавець приступає до роботи тільки після повного узгодження плану роботи з Замовником. Замовник зобов’язаний докладно і точно викласти всі свої побажання і вимоги, щоб уникнути непорозумінь в замовленні-наряді. У разі невиконання цієї умови, претензії до результату роботи не приймаються, за умови, що робота виконана належним чином.

    4.3. Виконавець має право: – Не приступати до роботи, призупинити її, якщо Замовник порушує свої обов’язки за цим договором, а також вимагати відшкодування збитків; – утримати результат роботи, залишок невикористаного матеріалу при невиконанні Замовником обов’язку сплатити передбачену договором ціну роботи; – в разі, якщо після узгодження плану роботи з Замовником, Замовник передумає або несвоєчасно сповістить про бажані зміни, вимагати оплати виконаної ним роботи;

    4.4. Виконавець звільняється від відповідальності за повну або часткову втрату (пошкодження) матеріалу, прийнятого ним від Замовника, якщо Замовник попереджений Виконавцем про особливі властивості матеріалу, які можуть спричинити за собою його повну або часткову втрату. Незнання Замовником особливих властивостей матеріалу (речі) не звільняє його від відповідальності.

    4.5. Замовник зобов’язується надати Виконавцю всю необхідну інформацію про бажаний результат роботи.

    4.6. Замовник зобов’язується оплатити послуги Виконавця в повному обсязі.

    4.7. Замовник відповідає за неналежну якість наданих ним матеріалів, а також за надання матеріалів, обтяжених правами третіх осіб. У разі сильного зносу і старості виробу, Виконавець не відповідає за можливі механічні пошкодження в процесі обробки.

    4.8. Замовник має право запитувати стан надання послуг, що надаються Виконавцем, не втручаючись в його діяльність.

    5. Оформлення замовлення

    5.1. Оформлення замовлення в точці діяльності Виконавця на замовлення-наряду.

    5.2. При особистому зверненні до філії Виконавця, Замовник робить запит на надання побутових послуг. Виконавець формує замовлення-наряд, що містить в собі: номер і дату замовлення, дату видачі замовлення, ПІБ і телефон Замовника, перелік послуг, що надаються із зазначенням вартості.

    5.3. Оплата замовлення здійснюється при оформленні замовлення-наряду готівковим або безготівковим способом.

    5.4. У разі, якщо вартість робіт неможливо визначити під час прийому замовлення, Виконавець оформляє замовлення-наряд з позначкою «Замовлення очікує оцінки, не сплачено». Після проведення оцінки Виконавець по телефону погоджує з Замовником вартість послуг. Якщо Замовник згоден з вартістю, він вносить передоплату в повному розмірі готівковим або безготівковим способом. Далі замовлення надходить в роботу в стандартному порядку. Якщо Замовник не згоден з вартістю послуг, він забирає виріб без оплати.

    5.5. У разі, якщо послуги виконані, і Замовник не має претензій до якості наданих послуг, вартість замовлення не повертається.

    5.6. У разі, якщо Замовник не задоволений якістю наданих послуг, він оформляє претензію в письмовому вигляді і надає її Виконавцю. Виконавець протягом 10 календарних днів надсилає відповідь на претензію Замовнику. За погодженням сторін, може бути проведена хіміко-технологічна або товарознавча експертиза після надання побутових послуг. Сторони докладають всіх зусиль для врегулювання претензії. При досягненні рішення щодо повернення грошових коштів, Виконавець здійснює повернення готівковим або безготівковим способом (в залежності від того, яким способом Замовник спочатку оплачував замовлення).

    6. Правила і попередження з надання послуг ательє

    6.1. Виріб, що має неповну, неправильне маркування, або відсутність такої приймаються тільки за згодою Замовника. За можливі наслідки ремонту внаслідок недоліків вироби (зрив барвника, усадка, роздублювння тканини, і інші дефекти, які не залежать від Виконавця) претензії пред’являються до Виробника або до Продавця виробу. Відповідальність за шкоду, заподіяну Замовнику внаслідок недостовірної або недостатньої інформації лежить на продавця або виробника виробу. Можлива втрата товарного вигляду в зв’язку з проявом прихованих дефектів і недоліків.

    6.2. Всі претензії до якості послуги можуть бути пред’явлені тільки в момент прийому-видачі замовлення.

    6.3. Замовник згоден отримувати рекламні SMS-повідомлення від ТОВ «Білошвейка» на мобільний телефонний номер, вказаний в замовленні-наряді. У разі, якщо клієнт бажає відмовитися від SMS-розсилки, він повинен направити запит на електронну адресу atelier.karpishina@gmail.com або зателефонувати +38 (097) 922 4339

    6.4. У разі втрати або пошкоджень виробу Замовника Виконавцем, Виконавець компенсує Замовнику вартість виробу, розраховану наступним чином (Сума вказані в гривнях):

    1. Спідниця – 400
    2. Штани, шорти – 400
    3. Піджак, жакет (жіночий) – 600
    4. Блуза, сорочка, сорочка – 400
    5. Сукня, сарафан – 400
    6. Трикотаж, спортивний одяг – 200
    7. В’язана одяг – 300
    8. Коротка куртка, плащ – 500
    9. Куртка – 500
    10. Пуховик – 600
    11. Шуба, дублянка – 1000
    12. Шкіряні вироби – 500
    13. Купальник, плавки, нижню білизну – 200
    14. Вечірні та весільні сукні – 800
    15. Постільна білизна – 200
    16. Штори, гардини – 300
    17. Піджак (чоловічий) – 800
    18. Джинси – 300
    19. Аксесуари з тканини, хутра і шкіри – 200

    7. Здача-прийом результату робіт

    7.1. Після виконання замовлення, Замовник отримує SMS-повідомлення про готовність замовлення. Замовник самостійно звертається до філії Виконавця, щоб забрати готове замовлення. При цьому він ставить підпис в замовленні-наряді про те, що замовлення отримав і претензій до Виконавця не має.

    8. Порядок вирішення спорів

    8.1. Розбіжності, які можуть виникнути між Сторонами у зв’язку з виконанням цього договору, вирішуються шляхом переговорів на підставі виставленої письмової претензії. Термін розгляду претензії – 10 (Десять) днів з дати її вручення.

    8.2. У разі якщо результат переговорів не буде досягнуто, Сторони звертаються за вирішенням спору до суду м.Києва в порядку, встановленому чинним законодавством України.

    9. Прикінцеві положення

    9.1. Даний договір публічної оферти, на умовах якого Виконавцем в інтересах Замовника виконуються роботи, розміщений на сайті https://beloshveika.com.ua/uk/publichna-oferta/

    10. Адреса та реквізити виконавця

    10.1. Адреса: Вул. Костянтинівська 21, вхід в арку, окремий вхід з двору. Центральна майстерня “Білошвейка”. м. КИЇВ контактний номер телефону +38 (097) -922-4339.

    10.2. Реквізити: ТОВ «Білошвейка» Ідентифікаційний код юр. особи: 41222988 р / с 26003052689576 МФО 320649 Розрахунковий центр ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК»,